Ota yhteyttä / Contact Us

Use the form on the right to contact us.

Nimi *
Nimi

48 Fredrikinkatu
Helsinki, , 00101

Tiedotteita ja uutisia

Tiedote koskien Helmetin toimistoa / Announcement about Helmet Office

Emmi Rakkola

Joudumme muuttamaan toimitiloistamme väliaikaisesti IV-remontin alta heinä-ja elokuun ajaksi Spaces Postitaloon (Mannerheiminaukio 1, Helsinki), joten Fredrikinkadun toimistomme ei ole avoinna 25.6.-31.8. Käytössämme ei ole Postitalolla vieraspaikkoja. Tänä aikana meillä on käytettävissämme hyvin rajallinen määrä yhtiömme arkistodokumentaatiota, joten pyydämme ystävällisesti varaamaan erilaisiin selvityspyyntöihin aikaa minimissään viikon. Sähköpostimme ja puhelinnumeromme toimivat kuitenkin normaalisti. Huomioithan, että postiosoitteemme ei muutu.

Unfortunately we have to move temporarily for the summer to Spaces Postitalo (Mannerheiminaukio 1, Helsinki) because of ventilation renovation in our office building. During 25.6.-31.8. our office in Fredrikinkatu is closed. We do not have quest parking available at Postitalo premises.

At the time we have very limited access to our archive documents, so we kindly ask you place statement requests well in advance, minimum one week earlier due date. Our e-mails and phone numbers will operate normally. Please notice that our mailing address will not change.